کاربر عزیز: برای استفاده از امکانات سایت وارد شوید یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید.
همه چیز در خصوص آپلود فیلم در اینستاگرام (کمتازیا)

همه چیز در خصوص آپلود فیلم در اینستاگرام (کمتازیا)

در این آموزش کاربردی و در سه فیلم آموزشی قرار بهتون در خصوص اینکه چجوری فیلم هامون رو به شکل صحیحی و برش خورده برای اینستاگرام آپلود کنیم آیتمهای کاربردی زیادی داره که به شدت بدرد کسایی که تولید محتوا میکنن میخوره

👨‍🏫 مدرس: حمید پناهی زاده

⏰ زمان: 22 دقیقه

⚠️ سطح: ساده


یکی از مشکلات رایجی که خیلی می‌بینم این هستش که دوستانی که تولید محتوا می‌کنن نمی دونن فیلم هاشون رو چجوری متناسب با سایز اینستاگرام داشته باشن و چه جوری فیلم ها رو بیان برش بزنن و ارسال کنن خیلی دیدم که آموزش هاشون دفرمه  به نمایش درآمد یعنی کشیده میشه یا از کادر خارج میشه.همین باعث میشه که بازخورد اون فیلم بیاد پایین و با این روش که بهتون یاد میدم و در این پستی که مشاهده می کنین در قالب سه فیلم این مشکل رو برطرف میکنیم.اگر با نرم افزار کمتاسیا/کمتازیا/کمتیژیا یا هرچیز دیگه ای که شما صداش میکنین کار کرده باشید می دونین چه خدمتی به بشر کرده و چقد باهاش تولید محتوا انجام شده من فرض رو بر این میگیرم که شما با این نرم افزار آشنا هستین در صورتی که با این نرم افزار کار نکردین می تونین از این لینک متناسب با ویندوزتون در ابتدا اون رو دریافت کنین.بعد از دریافت و نصب نرم افزار می تونین به صورت محدود پکیج آموزش کار با این نرم افزار رو عیدی بگیرین.

دریافت عیدی

بعد از دریافت پکیج آموزشی کمتازیا و یاد گرفتن اون باید بریم سراغ ترفندهای آموزشی که قرار در سه مرحله بهتون یاد بدم.


مرحله ی اول: تنظیم رکوردر متناسب با اینستاگرام
در این آموزش یاد میگیرین چجوری با نرم افزار کمتازیا برای اینستاگرام سایز مناسب رو انتخاب کنید تا ویدئو در اینستاگرام به خوبی نمایش در بیاد و دفرمه نشه. 



پس از تماشای قسمت اول و انتخاب درست محدوده ی نمایش فیلم هاتون باید بریم سراغ مرحله ی بعدی که در اون بقیه کار هارو انجام میدیم.


مرحله ی دوم:آموزش ایجاد تایمر و سایر اعلانات روی فیلم

در این قسمت میخوایم نحوه ی ایجاد تایمر روی فیلم هارو بررسی کنیم این قسمت پیش نیاز قسمت بعدی هستش که باید فیلم هارو برای برش تنظیم کنیم.قطعا در فیلم های آموزشی دیدین که فرد آموزش دهنده توی فیلم با یک سری اعلان میگه که مثلا : لایک کنین سیو کنین کامنت بذارین و..... در این آموزش یاد میگیرین چجوری اونارو هم اضافه کنین.



پس از تماشای قسمت دوم الان شما یاد گرفتین که چجوری می تونین برای فیلم هاتون تایمر بذارین، اعلان اینکه سیو کنین و لایک و.... رو یاد گرفتین بریم سراغ قسمت سوم.



مرحله ی سوم:آموزش برش فیلم ها برای آپلود اینستاگرام

در این قسمت که قسمت مهم آموزش ما میشه پس از ایجاد تایمر روی فیلم ها به واسطه آموزش های قبل در این آموزش یاد میگیرین چجوری فیلم هاتون رو برش بزنین و این فیلم هارو آماده ی آپلود برای اینستاگرام کنید، باید نرم افزار هایی که در فیلم زیر مشاهده می کنین رو هم در سیستم داشته باشین که بعد از تماشای فیلم براتون لینک دانلودش رو قرار میدم تا دریافت کنین و نصبش کنین.


خب بریم سراغ دریافت نرم افزار های کاربردی:

دانلود نرم افزار اینستاگرام ویندوز دانلود نرم افزار برش فیلم و کانورت کردن اون


توجه:در صورت خرابی لینک ها از طریق سامانه ی آنلاین گفتگو یا کامنت مارو مطلع کنین تا لینک های جدید جایگذاری بشن.


همونجوری که تماشا کردین برای تولید یک محتوا همیشه باید همین پروسه طی بشه امیدوارم با اشتراک گذاری این آموزش برای دوستان از ما حمایت کنین.

ALI
1401/01/11

Thanks ostad

پاسخ : خواهش میکنم مرسی از نظرت

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین‌های سال