کاربر عزیز: برای استفاده از امکانات سایت وارد شوید یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید.
پادکست صوتی ( چقدر به مشتری قیمت بدیم ) سری دوم

پادکست صوتی ( چقدر به مشتری قیمت بدیم ) سری دوم

در این پادکست صوتی میخوام به شما بگم که به مشتری چقدر قیمت بدید این پادکست گوش کنید و برای سایر عزیزان طراح که نمی دونن چقدر قیمت بدن ارسال کنید.

این پادکست صرفا بدرد افرادی میخوره که از لحاظ سابقه ی کاری و انجام سفارش به نسبت بقیه ی طراح ها تو سطح پایین تری قرار داره همونطور که در پادکست بهتون گفتم افرادی که سابقه ی کاری زیادی داشته باشن تو این زمینه قاعدتا مشکلی ندارن و می تونن قیمت مناسبی رو برای هر پروژه ای که اجرا می کنن بگیرن .

قبل از گوش کردن پادکست باید بهتون بگم ما کانالی توی تلگرام ایجاد کردیم که شما می تونین در اون نرخ انواع طراحی هایی که انجام می دید رو مشاهده کنین لازم به ذکر هستش که این قیمت ها در انجمن هم براتون قرار داده شده به این آدرس ولی خب توی انجمن هنوز قیمت های جدید بروز رسانی نشده که بزودی اینجا هم بروز خواهد شد.

نرخ طراحی


همون طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید 960 نفر از عزیزان طراح و مشتری در این کانال حضور دارن تا بتونن نرخ هارو برای همیشه با توجه به بروزرسانیشون داشته باشن علاوه بر اینها شما می تونین در این کانال اگهی ثبت کنید تا بهترین هارو از بین کسایی که بهتون پیام میدن رو انتخاب کنین. از این لینک می تونین وارد کانال فوق بشید.


راستی نظراتتون در خصوص ارتقای پادکست یا هرچیز دیگه ای کامنت کنین تا بتونیم بهترینارو براتون آماده کنیم.

بریم سراغ گوش کردن پادکست:

دانلود پادکست

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

شما ممکن دوست داشته باشید

پادکست صوتی فتوشاپ سری اول

پادکست صوتی فتوشاپ سری اول

565 بازدید 9 فروردین 1401

پربازدیدترین‌های سال