کاربر عزیز: برای استفاده از امکانات سایت وارد شوید یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید.
آموزش صفر تا صد معرفی و نصب  هوش مصنوعی Firefly AI فتوشاپ

آموزش صفر تا صد معرفی و نصب هوش مصنوعی Firefly AI فتوشاپ

در این آموزش قصد داریم تا به شما نحوه ی نصب و راه اندازی هوش مصنوعی فتوشاپ رو آموزش بدیم این هوش مصنوعی تحول بزرگی در دنیای طراحی و فتوشاپ به وجود اورده که امکان نداره کسی نخواد با اون کار کنه بریم که باهم آموزش رو تماشا کنیم.

👨‍🏫 مدرس: حمید پناهی زاده

⏰ زمان: 105+ دقیقه

⚠️ سطح:ساده


 

دوره ی بازار کار فتوشاپ


هوش مصنوعی Firefly AI فتوشاپ

افزونه ی جدید فتوشاپ که توسط ادوبی کلود به ما این امکان رو میده تا تصویر های جدیدی رو طراحی کنیم این افزونه خب مثل خود نرم افزار رایگان نیست ولی فعلا می تونیم به صورت رایگان البته در ایران و چندجای دیگ که کپی رایت براشون معنی نداره استفاده کنیم :) دقت کنین کار با این افزونه به شدت راحته فقط کافیه محدوده ی دلخواه خودتون رو انتخاب کنید و براش بنویسید که چه چیزی رو انجام بده ، این هوش مصنوعی در صورتی که حتی شما هیچ درخواستی نداشته باشید خودش به صورت خودکار میاد براتون ناحیه ی انتخابی رو پر میکنه، فعلا در حالت بتا قرار داره و ممکن نتیجه ی خوبی بهتون نده اما برای هر درخواستی که شما بهش میدید سه نتیجه بهتون میده تا بین اون ها یکی رو انتخاب کنید دقت کنید اگر باز بین این سه نتیجه چیز بهتری پیدا نشد مجددا درخواست بدید تا بازم براتون سه تای دیگ بسازه، توجه داشته باشید این هوش مصنوعی هم دارای یک سری قوانین هستش که اگر رعایت نکنین احتمالش هست ای پی شما بن یا دیگ هوش مصنوعی برای شما کار نکنه مثلا : ساخت تصاویر مثبت 19 سال یا مواد مخدر یا اسلحه کلا چیز هایی که منبع هستن رو براتون نمی سازه و بهتون میگه بخاطر قوانین نمی تونیم این پردازش رو انجام بدیم پس بچه ی خوبی باشید و ازش زیاد درخواست بد نکنین چون ممکن مسدود بشید، تا این لحظه استفاده از هوش مصنوعی رایگان هستش ولی مطمئن این بخش در آینده بخاطر هزینه های سنگین نگهداری این سرویس تغییر میکنه پس اگر دوست دارید ازش استفاده کنید حتما برای رفع کنجکاوی هم ک شده تستش کنید به شرطی ک حداقل هارو برای پردازش این کار داشته باشید.

در این آموزش شما به صورت صفر تا صد به تموم نکاتی که برای اجرای هوش مصنوعی در فتوشاپ باید بدونین رو یاد میگیرین این پست شامل 4 قسمت هستش که شامل موارد زیر میشه :

  • آشنایی و معرفی هوش مصنوعی
  • آموزش کامل نصب هوش مصنوعی
  • نحوه ی استفاده از هوش مصنوعی بدون فیلتر شکن
  • نحوه ی استفاده از هوش مصنوعی در فیلم ها
  • فارسی نویسی در هوش مصنوعی فتوشاپ


در این پست قصد داریم به صورت صفر تا صد به معرفی و نصب هوش مصنوعی فتوشاپ بپردازیم این پلاگین فقط و فقط در نسخه ی آخر فتوشاپ که به صورت بتا عرضه شده قابل اجرا هستش یعنی شما باید نسخه ی فتوشاپ ورژن v24.5 رو برای اجرای هوش مصنوعی نصب داشته باشید

پس در صورتی که اون رو نصب ندارید پیشنهاد میدم که از این لینک اقدام به نصب اون کنید. در ادامه هم نحوه ی نصب #فتوشاپ و هم نحوه ی نصب #هوش_مصنوعی رو براتون آموزش میدم.

در قدم اول بریم به معرفی این هوش مصنوعی بپردازیم


همونطور که در ابتدا بهتون گفتم نیاز به یک سری منابع بعد از معرفی هوش مصنوعی برای اجرای اون دارید. که من این لینک هارو در ادامه براتون قرار میدم که اگر دریافت نکردین اقدام به دانلود و سپس با توجه آموزش بعدی اونارو نصب کنید.


 دانلود نسخه 2024 ورژن 25.0.0.37 (64 بیتی - ویندوز 10/11) آپدیت 16 شهریور 14012

دانلود پارت 1 با حجم 1.5 گیگابایت

دانلود پارت 2 با حجم 1.5 گیگابایت

دانلود پارت 3 با حجم 1.1 گیگابایت

  • در ورژن 25 فتوشاپ، هوش مصنوعی به صورت پیش فرض در نرم افزار موجود است و نیازی به نصب جداگانه نیست.


هوش مصنوعی Firefly AI

دانلود برای ورژن 24.7.0 با حجم 47 مگابايت ( 24 مرداد بروزرسانی شده )


پسورد فایل های دانلود شده عبارت soft98.ir می باشد. همچنین شما باید اخرین نسخه ی نرم افزار کلود رو هم روی سیستمتون داشته باشید.در صورتی که این نرم افزار رو هم نصب ندارید می تونین از این لینک اقدام به دریافت اون کنید.
پس از دریافت تمام فایل های مورد نیاز باید در این قسمت نحوه ی نصب و اجرای اون رو تماشا می کنیم دقت کنید که برای اجرای هوش مصنوعی پس از نصب موفقیت آمیز فتوشاپ نسخه ی بتا نیاز به یک فیلتر شکن دارید تا بتونین محدودیت کلود رو دور بزنین

توجـه

  • در حال حاضر ( 17 شهریور 1402 ) هوش مصنوعی به روی نسخه‌های کرک شده از کار افتاده و تنها در اکانت‌های قانونی در دسترس است.
  • در ورژن 25 فتوشاپ، هوش مصنوعی به صورت پیش فرض در نرم افزار موجود است و نیازی به نصب جداگانه نیست.
  • برای استفاده آنلاین و رایگان از هوش مصنوعی، میتونید به سایت firefly.adobe.com مراجعه و با هر اکانت، تعداد دفعات محدودی (حدود 25 بار) از سایت استفاده کنید.

در قدم دوم اقدام به نصب هوش مصنوعی، فتوشاپ و کلود می کنیم 


حالا که با هوش مصنوعی و نحوه ی نصب اون آشنا شدیم باید بدونین که می تونیم بدون فیلتر شکن و به سادگی به هوش مصنوعی فتوشاپ دسترسی داشته باشیم.پس آموزش بعدی هم قطعا دیگه نیاز شما رو به فیلتر شکن کم میکنه و می تونین بدون دردسر از هوش مصنوعی استفاده کنید.

در قدم سوم یاد میگیریم چجوری بدون فیلتر شکن از هوش مصنوعی استفاده کنیم.

پس از معرفی این هوش مصنوعی جذاب خیلی ها نتونستن بخاطر فیلتر بودنش ازش استفاده کنن چون به هرشکلی به فیلتر شکن دسترسی نداشتن توی این قسمت یاد میگیرین چجوری بدون نیاز به فیلتر شکن به راحتی به هوش مصنوعی فتوشاپ دسترسی داشته باشین.


در قدم چهارم یاد میگیریم چجوری با هوش مصنوعی فیلم هامون رو ادیت کنیم.


بعد از اینکه تونستیم هوش مصنوعی رو نصب کنیم و کلی باهاش تصاویر جذاب بسازیم حالا نوبت اون شد که توی فتوشاپ فیلم هامون رو هم ادیت کنیم و کلی چیزای جذاب رو بسازیم نکاتی که باید در استفاده ی هوش مصنوعی برای فیلم هاتون رو بدونین به صورت کامل گفتم پس فیلم رو تماشا کنیدو اگر سوالی بود در قسمت کامنت ها مطرح کنید.



در قدم پنجم یاد می گیریم چجوری در هوش مصنوعی بجای انگلیسی فارسی بنویسیم


برای فارسی نویسی در هوش مصنوعی فتوشاپ شما باید حتما  فتوشاپ نسخه ی 2023 ورژن 24.7.0.643 به بعد رو به همراه هوش مصنوعی برای این نسخه رو دریافت کنید در صورتی که اون رو نصب ندارید کافیه اینجا کلیک کنید تا به قسمت دانلود این ورژن هدایت بشید. خب بریم تماشای این قسمت :

در این خصوص اگر نیاز به راهنمایی داشتین حتما در قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید.

مهسا
1402/06/18

سلام
من نصب کردم منتها از دیروز ارور میده
مینویسه
You no longer have access due to a violation of our terms of us.
چجوری حلش کنم این مشکلو؟

پاسخ : سلام خارج از قوانینش استفاده کردی و محروم شدی

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

شما ممکن دوست داشته باشید

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی

91 بازدید 5 آبان 1402
آموزش طراحی فاکتور فروش در فتوشاپ

آموزش طراحی فاکتور فروش در فتوشاپ

489 بازدید 16 فروردین 1402
آموزش نصب فتوشاپ 2023

آموزش نصب فتوشاپ 2023

1051 بازدید 6 اسفند 1401
ترفندهای کاربردی فتوشاپ

ترفندهای کاربردی فتوشاپ

261 بازدید 21 آبان 1401

پربازدیدترین‌های سال