کاربر عزیز: برای استفاده از امکانات سایت وارد شوید یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید.
معرفی نرم افزار طراحی با هوش مصنوعی NVIDIA Canvas

معرفی نرم افزار طراحی با هوش مصنوعی NVIDIA Canvas

در این آموزش جذاب یک نرم افزار خفن دیگه رو بهتون معرفی میکنم که به شما این امکان رو میده تا با نقاشی کردن تصاویر جدیدی رو خلق کنین بریم ک باهم آموزشش رو بببنیم

👨‍🏫 مدرس: حمید پناهی زاده

⏰ زمان: 11 دقیقه

⚠️ سطح:ساده




دوره ی بازار کار فتوشاپ

این نرم افزار که نسخه ی بتا هستش این امکان رو به شما میده تا با نقاشی کردن بتونین خیلی راحت تصاویر جذاب و جدید منحصربفردی که با ذهن شما رابطه ی مستقیم داره رو براتون بسازه چیزی مثل کاور همین آموزش

 این نرم افزار دو مدل تصویر سازی رو براتون انجام میده : 1. تصاویر عادی یا استاندارد - 2. تصاویر پانوراما یا 360 درجه

ما در این آموزش به معرفی این نرم افزار جذاب پرداختیم شما در قسمت متریال می تونید یکی از عناصر نقاشی شامل : آب، باران، کوه، مه، درخت و... رو انتخاب کنید

هوش مصنوعی

به عنوان مثال من اینجا درخت رو انتخاب میکنم و در بوم شروع به رسم نقاشی میکنم در بوم کناری تصویر واقعی درخت برای من به نمایش در میاد..

هوش مصنوعیحقیقتا برگام ریخت... :))

این پایان کار نیست شما امکان تغییر استایل تصویر رو دارین تا درخت رو از این چیزی که هست جذاب ترش کنید مثل تصویر زیر


این نرم افزار جذاب نیاز به چه سخت افزاری داره؟

خدمتتون بگم که نرم افزار فوق منابع زیر رو میخواد حتما باید کارت گرافیکتون  یکی از مدل های زیر باشه در غیر این صورت نصب نمیشه در کنار منابع زیر یک هارد اس اس دی هم برای پردازش سریعتر نیاز دارین که سرعت کارتون رو بیشتر میکنه
 

GPU NVIDIA GeForce RTX, NVIDIA RTX, or TITAN RTX GPU
RAM 4 GB for Standard, 6 GB for Panorama
OS Windows 10
Driver 522.06 or later



از کجا می تونم دانلودش کنم؟

شما می تونید از  سایت خود nvidia یا این  لینک این نرم افزار رو با حجم یک گیگابایت دریافت و نصب کنید.

این نرم افزار آنلاینه؟

خیر آفلاین می تونین با این نرم افزار پس از نصب کار کنید.

باید اشتراک بخریم؟

خیر رایگان هستش 


اگر باز سوالی داشتین در همین بخش کامنت کنید در خدمتتون هستیم برای معرفی بهتر این نرم افزار یک آموزش تصویری هم براتون ضبط کردم که می تونید در ادامه تماشا کنید لطفا لایک و کامنت فراموش نشه (خلاصه دلخوشی مام حمایت های شماست )


تا آموزش بعد خداحافظ

گرافیستک
1402/06/18

بسیار عالی و جذاب
خداقوت بهتون

پاسخ : مرسی از نگاه و نظرت

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین‌های سال