کاربر عزیز: برای استفاده از امکانات سایت وارد شوید یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید.
معرفی پلاگین هوش مصنوعی آلپاکا برای فتوشاپ + دانلود

معرفی پلاگین هوش مصنوعی آلپاکا برای فتوشاپ + دانلود

در این آموزش به معرفی یک هوش مصنوعی جایگزین در فتوشاپ می پردازیم تا بتونین به واسطه ی هوش مصنوعی آیتم های خودتون رو بسازید.


👨‍🏫 مدرس
: حمید پناهی زاده

⏰ زمان: 12 دقیقه

⚠️ سطح:ساده




دوره ی بازار کار فتوشاپ

نمی دونم خبر دارید یا نه اما چند روزی هست که هوش مصنوعی فتوشاپ دیگه روی خوشی به ما نشون نمیده و روابط دیپلوماتیکشو با ما خدشه دار کرده پدسگ :( اما خب همیشه جایگزین هست اینبار به معرفی یک پلاگین جدید می پردازیم تا بتونین بدون فیلتر شکن و رایگان از این هوش مصنوعی بینهایت ( البته فعلا ) استفاده کنید.

اما این هوش مصنوعی چی هست؟ چجوری نصب میشه و چطور می تونیم ازش استفاده کنیم همونطور که قبلا آموزش هوش مصنوعی فتوشاپ رو به صورت کامل تقدیمتون کردیم اگر حمایت کردین این پلاگین رو هم رایگان به صورت صفر تا صد خدمتتون آموزش می دیم.

پلاگین Alpaca 

این پلاگین برای نسخه های 2021 فتوشاپ تا 2023 عرضه شده و محدودیت نصب مثل هوش مصنوعی فتوشاپ نداره که باید حتما اخرین نسخه باشه و شاید این تمایز مثبتش باشه البته بازم میگم که فیلتر نیست (البته فعلا یا از داخل یا خارج بشه نمی دونم ) و می تونین به راحتی ازش استفاده کنید. 


پلاگین هوش مصنوعینمای این پلاگین رو مشاهده میکنید که شامل 6 بخش می باشد.

  1. imagine
  2. sketch
  3. transfer
  4. fill
  5. upscale
  6. depth

که هرکدوم از این بخش ها دارای تنظیمات خاص خود می باشند به صورت پیشفرض تعداد تصاویر ساخته شده 4 عدد می باشد که در بیشترین حالت 5 تصویر و در کمترین حالت 1 تصویر برای شما با هوش مصنوعی ساخته میشه.


نحوه ی دانلود

برای دانلود این افزونه باید وارد سایت www.alpacaml.com بشید و در سایت با یک ایمیل واقعی ثبت نام کنید چون لینک فعال سازی حساب به ایمیل شما ارسال میشه ضمنا دقت کنید موقع ی ثبت نام روز دو متری یا عجیب غریب نزنین که یادتون بره و حتما پسورد رو سیو و به خاطر داشته باشید چرا که باید در فتوشاپ بعد از نصب پلاگین وارد اکانتتون بشید.

نحوه ی نصب پلاگین

برای نصب پس از لاگین کردن در سایت فوق وارد بخش دانلود بشید کافیه روی عبارت دانلود پلاگین کلیک کنید

هوش مصنوعی

بعد از اون وارد صفحه ی جدیدی میشید که کافیه روی گزینه ی ادامه کلیک کنید

هوش مصنوعی

اینجا کافیه که نسخه ی نصبی فتوشاپتون رو انتخاب کنید در بخش فایل تایپ می تونید به دو شکل فایل رو دریافت کنید

  1. نصب به صورت دستی 
  2. نصب به صورت اتوماتیک

که در ادامه هردو رو خدمتتون میگم. 

نصب به صورت دستی 

این روش رو پیشنهاد میکنم چون با دریافت فایل از طریق سایت یا از این * لینک  می تونید بعد از خارج کردن اون از حالت فشرده در آدرس زیر اون رو قرار بدید .

C:Program FilesAdobeAdobe Photoshop 2023Plug-ins

توجه داشته باشید که فایل با فولدر در محل گفته شده کپی بشه. حالا کافیه فتوشاپ رو مجدد اجرا کنید و از این پلاگین لذت ببرید.

نصب به صورت اتوماتیک

این روش رو پیشنهاد نمیدم چرا که فایل نصبی با فرمت .ccx به شما تقدیم میشه که از طریق کلود امکان نصب اون رو دارید که ممکن بخاطر فیلتر بودن کمی شمارو اذیت کنه البته برای فیلتر بودنش می تونید از سایت شکن استفاده کنید .اگر نمی دونید سایت شکن چیه این لینک رو باز کنید و این آموزش رو تماشا کنید.

به هر دلیلی اگر از طریق آموزش فوق نتونستین این هوش مصنوعی رو نصب کنید کافیه اموزش زیر رو تماشا کنید تا نحوه ی نصب و اجرای اون رو به خوبی یاد بگیرین



حمایت شما کمترین کاریه که می تونه به ما کلی انرژی بده پس دریغش نکن.

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

شاید دوست داشته باشید

پربازدیدترین‌های سال