کاربر عزیز: برای استفاده از امکانات سایت وارد شوید یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید.
آموزش ساخت لوگو در فتوشاپ | سری دهم

آموزش ساخت لوگو در فتوشاپ | سری دهم

یک آموزش کاربردی دیگه در زمینه ی ساخت لوگو در نرم افزار محبوب فتوشاپ که با ترکیب حرف اچ و اس این لوگوی زیبا رو باهم می سازیم پس بریم سراغ آموزش جذاب امروزمون...

مدرس: حمید پناهی زاده

زمان: 10 دقیقه

سطح:ساده  



در انتهای آموزش فایل های مورد نیاز جهت شخصی سازی این لوگو برای شما خوبان قرار داده شده با ما باشید. در صورتی که از تیم لیمو جی اف ایکس رضایت دارید مارو به سایر عزیزان معرفی کنید.تا با انگیزه ی بیشتر براتون محتوا تولید کنیم .



باکس دانـــلود مطــلب
دانلود فایل
رمز : www.limogfx.ir
حجم : 346 کیلوبایت

 





🔰 پکیج ویژه ی کسب درآمد از طریق طراحی کاور (کاور متحرک)

🔸این مجموعه دارای:

☑️ طراحی کاور متحرک در فتوشاپ
☑️ پیاده سازی کلی در کمتازیا
☑️ پروژه محور، آموزش کامل

🔰 حرفه ای انتخاب کنید حرفه ای تر طراحی کنید 👌


خرید محصول و جزئیات بیشتر

saranaz
1400/07/16

سلام استاد خوبین؟ میخواستم اطلاع بدم دوتا ویندوز زدم 20 تا وی پی ان امتحان کردم چند تا نسخه ی تلگرام و نصب کردم و با نسخه ی وب هم امتحان کردم ولی نمیتونم وارد تل بشم برام کد رو اس نمیکنه همش خطای اینترنال سرور ارور میده .دیگه واقعا نمیدونم چیکارکنم خسته شدم دارم دیوونه میشم نمیتونم تو کلاسا شرکت کنم.گوشیمم قدیمیه نمیتونم براش تل نصب کنم.

پاسخ : سلام یه تماس باهام بگیر ببینم مشکل چیه

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

شما ممکن دوست داشته باشید

آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ قسمت 51

آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ قسمت 51

203 بازدید 25 شهریور 1402
آموزش رایگان طراحی لوگو در فتوشاپ

آموزش رایگان طراحی لوگو در فتوشاپ

569 بازدید 16 فروردین 1401
آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ

آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ

505 بازدید 8 تیر 1400

پربازدیدترین‌های سال