کاربر عزیز: برای استفاده از امکانات سایت وارد شوید یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید.
دانلود 9 پلاگین حرفه ای و کاربردی برای فتوشاپ

دانلود 9 پلاگین حرفه ای و کاربردی برای فتوشاپ

سلام به شما لیمو جی اف ایکسی های ترو تازه :) تو این پست قرار بهتون 9 تا پلاگین حرفه ای و جذاب معرفی کنم که قیمتشون بالای 3 میلیون تومن هستن پس یه لحظه هم فرصت رو برای دانلود کردن اینا از دست ندید بریم سراغ آموزش نصب و دریافتشون...

مدرس: حمید پناهی زاده

زمان: 6 دقیقه

سطح:ساده



همونجوری که در این فیلم متوجه خواهید شد این مجموعه ی با ارزش و کاربردی می تونه سرعت العمل مارو بیشتر کنه و خیلی خیلی کاربردی هستن پس سرتون رو درد نمیارم و میریم سراغ آموزش نصب این پلاگین ها در ادامه تموم فایل هایی که نیاز دارین رو براتون میذارم که دریافت کنید.

نکته ی مهم برای نصب:

در قدم اول باید نرم افزار  ExtensionManagerInstaller نصب کنید این نرم افزار در انتهای آموزش با بقیه ی پلاگین ها براتون آماده شده که می تونین دریافتش کنید

در قدم بعد باید فیلتر شکنتون رو روشن کنید و از صحت عملکردش مطمئن بشید سایتی چیزی باز کنید که مطمئن بشید وصله.

حالا نرم افزار ExtensionManagerInstaller رو اجرا کنید و سپس مطابق با آموزش زیر عمل کنید.




دانلود فایل

رمز: www.limogfx.ir

حجم فایل: 10 مگابایت

Bahar
1402/05/05

سلام خسته نباشید ببخشید برای کار با این برنامه حتما باید فیلتر شکن داشته باشم

پاسخ : سلام نسخه ی جدید نیازی نداره اما اگر نرم افزار هارو شناسایی نکنه بله با فیلترشکن باید بازش کنین

محمداهوازیان
1402/04/17

نسخه 2023 فتوشاپ

پاسخ : اون اموزشی ک دادم با نسخه های پایین تره و قطعا یه سری افزونه ها باید بروز رسانی بشه تا بتونین تو نسخه های جدید نصب کنین من چک میکنم بروز شده باشن میذارم فایلشون رو
پاسخ : ضمنا الان چک کردم افزونه ی نصب پلاگین اپدیت جدیدی داده ک باید حتما اون دانلود کنین من باز دانلود کردمش تا چک کنم براتون
پاسخ : الان روی اخرین نسخه فتوشاپ چک کردم و همه ی پلاگین های این پست رو با بروز رسانی نرم افزار نصب پلاگین ها راحت نصبشون کردم

محمد اهوازیان
1402/04/16

سلام چرا فتوشاپ در برنامهExtensionManagerInstaller نمایش داده نشده فیلترشکن هم فعال بوده اما فتوشاپ داخل نرم افزار نمایش داده نمیشه

محمد اهوازیان
1402/04/16

سلام چرا فتوشاپ در برنامهExtensionManagerInstaller نمایش داده نشده فیلترشکن هم فعال بوده اما فتوشاپ داخل نرم افزار نمایش داده نمیشه

پاسخ : سلام چه نسخه ای از نرم افزار بود

حمید شوقی
1401/08/24

با سلام و خسته نباشید و تشکر ویژه بخاطر آموزشهای خوب جناب پناهی زاده عزیزدر رابطه با استفاده از Adobe Creative Cloud من آن را نصب کرده ام ولی وقتی می خواهم پلاگینی را از نرم افزار مورد نظر به فتوشاپ ارسال کنم پیغام زیر می دهد
cmpatible app required
This plugin is not compatible with apps in your Subscription
مقتضی است راهنمایی فرمایید.
مجددا تشکر می کنم.

پاسخ : علیک سلام ممنون از شما، برای انجام این کار نیاز هستش که ارتباط شما با سرور به خوبی برقرار باشه و نسخه ایم که نصب کردین نسخه ای باشه که بتونه اون افزونه روش نصب کنه توی افزونه ها می تونین چک کنید چه ورژنی رو ساپورت میکنه

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

شاید دوست داشته باشید

پربازدیدترین‌های سال